Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Sebuu | użytkownik

imię i nazwiskoSebastian Wielgus adresSłupsk/Gdańsk zarejestrowany25.03.2010 @23:46:51 ostatnio na stronie18.01.2016 @16:26:35

Retusz kradnie zdjęciom dusze.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2658852
digarty20 komentarze484 posty na forum0

komputer / sprzęt
EOS 50D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~itsmeonly    11.11.2011 @19:36:06
nie wiem, czy jest kategoria autoportretu :P
_______
nie dziękuj, odwdzięcz się - skomentuj
~itsmeonly    11.11.2011 @19:21:54
ciekawe prace, pozdrawiam i dodaję do obserwowanych / nie dziękuj, komentuj
_______
nie dziękuj, odwdzięcz się - skomentuj
~Francaise    11.09.2011 @11:45:11
Dzięki za komentarz
_______
Jeśli podoba Ci się któraś moja praca. - Skomentuj
~aioua    05.06.2011 @21:29:55
Dziękuję
_______
brak jakiejkolwiek ideologii.
~FauxPas    05.06.2011 @18:36:41
dzięki !
~angel777    31.05.2011 @18:03:16
Byc moze ;P ale ja nie narzekam, bardziej podoba mi sie z boku, mialam tam chyba tez centralnie.
~angel777    31.05.2011 @16:27:00
yyy a jak jest zrobione, jak nie z gory ?
~angel777    31.05.2011 @14:48:51
Nieladnie tak okradac mnie z inwencji tworczej !
~PartyHard    26.05.2011 @00:45:53
melanż nie wybiera
~PartyHard    26.05.2011 @00:43:39
się nie przestrasz
~PartyHard    26.05.2011 @00:41:01
a no
~kaero    30.04.2011 @20:31:03
dziękuję po raz kolejny
~kaaarolciaaa    29.04.2011 @21:51:41
No, no...Jestem pod wrażeniem galerii
~kaero    29.04.2011 @19:57:43
dziękuję
~andzka18    29.04.2011 @19:12:28
no charms :Dnie miałam co z nim robić
dziękuję za ocenke
~hybridelirio    23.04.2011 @12:02:28
Dziękuje Bardzo ładne prace )
~MichalHamela    22.04.2011 @19:01:56
dzięki bardzo!
~meweep    21.04.2011 @00:49:02
~MisiaM    20.04.2011 @23:33:52
Dzieki
~PrzeMass    20.04.2011 @16:06:23
to nie hdr ale dzięki
_______
bla bla bla...
~caesar144    09.04.2011 @11:29:55
dzięki
_______
** Proszę poświęć mi chwilę --> http://caesar144.digart.pl
** Ulubione --> http://www.digart.pl/praca/6525206/index.html
~BetiiW    07.02.2011 @20:13:20
nie ma sprawy...
_______
Warto mieć marzenia doczekać ich spełnienia...
~kmada    07.02.2011 @00:07:13
nie, nie, nie... tutaj nieco za dlugi czas buduje calosc
_______
http://kmada.pl :D
~kmada    05.02.2011 @18:43:33
Rozumiem to doskonale, zdaje sobie sprawe ze tylko waska grupa osob chce taka pamiatke, z różnych przyczyn inni sie nie zdecydują. Natomiast i modelki i klientki, sa bardzo zadowolone z przebiegu sesji, aniolek jestem
_______
http://kmada.pl :D
~zaintrygowanaa    30.01.2011 @20:25:45
dzięki

nie, nie wpadłam, gdyż woda sięgała mi do kostek xd.
basenik dla dzieci :P
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt